Greek Fitness Female Models

Greek Fitness Female Models
All The Most Famus Greek Fit Ladies

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Η Έλλη Αγγελιδάκη μιλά για τα δικά της Χριστούγεννα και μας δίνει τη συνταγή για κρητική βασιλόπιτα!

All latest news and photos of Gorgeous Greek Fit Ladies and Athletes.

Την Έλλη Αγγελιδάκη την γνώρισα πριν από χρόνια και είναι μια εξαιρετική φίλη. Έτσι, λοιπόν, θέλησα να της ζητήσω να μου δώσει μια συνταγή που θα φτιάξει για τις γιορτές και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να την ρωτήσω τι θα κάνει στις γιορτές και τι θα ζητούσε από τον Άγιο Βασίλη…
Αν μπορούσες να ζητήσεις από τον Άγιο Βασίλη ένα δώρο τι θα του ζητούσες;
Καταρχήν να έχουμε όλοι την υγεία μας και με έναν μαγικό τρόπο να ήταν γεμάτος ο καυστήρας του καλοριφέρ όλων των Ελλήνων για να ζεσταινόμαστε όλο τον χειμώνα χωρίς να αγχωνόμαστε!
Ποια είναι τα Χριστούγεννα που θυμάσαι από την παιδική σου ηλικία;
Τα Χριστούγεννα που ήμασταν όλη η οικογένεια στο Ρέθυμνο με τα αδέλφια μου, την μητέρα μου και τον πατέρα μου.
Τι ζήτησε ο γιος σου ο Άλκης από τον Άγιο Βασίλη;
Ευτυχώς έχω ακόμα καταφέρει τον γιο μου να πιστεύει στον Άγιο Βασίλη και χαίρομαι πολύ. Δεν ξέρω,βέβαια, για πόσο ακόμα, αλλά το προσπαθώ. Ο Άλκης ζήτησε ένα τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο.
Τι θα κάνετε φέτος στις γιορτές;
Στην Αθήνα οικογενειακά με συγγενείς και φίλους. Μετά το νέο έτος θα πάμε για 4 μέρες στο Ρέθυμνο για να δούμε την μαμά μου και τα αδέλφια μου.

Υλικά για ΚΡΗΤΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ-ΚΕΗΚ
Αλεύρι Σκληρό: 370 γρ. (2 φλιτζάνια)
Ζάχαρη: 620 γρ. (3 & 1/3 φλιτζανιού)
Γάλα: 200 γρ. (4/5 φλιτζανιού)
Λάδι ραφινέ: 200 γρ. (1 φλιτζάνι)
Αμύγδαλα (αλεσμένα): 150 γρ. (1 φλιτζάνι)
Κονιάκ: 50 γρ. (1 φλιτζανάκι του καφέ)
Μπέϊκιν πάουντερ: 40 γρ. (2 φακελάκια)
Αυγά: 8 (χωρισμένα κρόκους από ασπράδια)
Ξύσμα λεμονιού: από 2 λεμόνια
Χυμός λεμονιού: από 1 λεμόνι
Βανίλιες: 3

Εκτέλεση
Χτυπάμε καλά το λάδι με τη ζάχαρη και το ξύσμα λεμονιού μέχρι να ασπρίσουν.
Χτυπάμε τους κρόκους με το χυμό λεμονιού και προσθέτουμε τα αμύγδαλα και τις βανίλιες.
Ανακατεύουμε τα δύο μείγματα και προσθέτουμε το αλεύρι, το μπέϊκιν πάουντερ, το κονιάκ και το γάλα.
Χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα, τα προσθέτουμε στο μίγμα και τα ανακατεύουμε με μια σπάτουλα απαλά.
Βουτυρώνουμε ένα ταψί (στρογγυλό Νο 38) και βάζουμε χαρτί αντικολλητικό.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για 40-45 λεπτά.

Πηγή: Από την Έλενα Πολυκαρπου / entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου